nedeľa 17. januára 2016

kuchyňa: avokádové cestoviny / kitchen: avocado pasta

Priznajme si, všetci milujeme avokádo. Nielen že je super zdravé, lebo obsahuje bla bla, všetci vieme :D. Ale je až neskutočné na koľko spôsobov sa dá použiť. Môj najobľúbenejší je samozrejme guacamole, ale zbožňujem ho aj len tak na chlebík s vajíčkom, v nátierkach, v tortille, v šaláte s uhorkou a fetou, na chilli, dokonca minulý týždeň som avokádo použila namiesto masla do brownies a boli skvelé. Avokádo, skladám klobúk a padám pred tebou na kolená :D

Let's face it, everybody loves avocado. It's not only that it's super healthy because it's full of bla bla, everybody knows :D. But it's really awesome how many ways there are to use it. My favorite is of course guacamole. But I also love it just like that on bread with egg, in spreads, in tortilla, in salad with cucumber and feta cheese, on top of chilli, last week I even replace butter with avocado in brownies and it was awesome! Avocado, I am "removing my hat" and falling on my knees in front of you :D


Avokádové cestoviny

cestoviny (mala som celozrnné, ale pravdu povediac, veľmi mi nechutili)
2 avokáda
za hrsť čerstvej bazalky
3 strúčiky cesnaku
šťava z 1/2 citrónu
soľ a mleté čierne korenie
olivový olej

Cestoviny som uvarila podľa návodu. Očistené avokádo, bazalku, cesnak a citrónovú šťavu som rozmixovala. Posolila a okorenila som podľa chuti. Pridala som trochu olivového oleja a znova som premiešala. Cestoviny som zmiešala s avokádovou zmesou a podávala som.


Avocado pasta

pasta (I had a whole grain, but it was not that good for my taste)
2 avocados
a handful of fresh basil
3 garlic cloves
juice of half a lemon
salt and ground black pepper
olive oil

I cooked the pasta according to directions. I put halved and cleaned avocado, basil, garlic and lemon juice into blender. Then I salted and spiced the mixture to taste. I added a little olive oil and mixed again. I mixed pasta with avocado mixture and served.











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára