utorok 10. decembra 2013

párty v štýle "veľký gatsby" / the great gatsby party

Celý rok očakávaná akcia je za nami. Vianočná firemná párty, tentoraz v štýle "Veľký Gatsby". Tešili sme sa ako malé deti (teda ja určite). A ako bolo? Výborne. Skvelé jedlo, hudba, program, sprievodné akcie. Všetci boli krásni, všade sa to hemžilo dámami a gentlemanmi, pre mňa ako fanúšika vintage taký malý raj na Zemi. Ďakujem organizátorom (už teraz sa teším opäť o rok) a taktiež gentlemanom, ktorí sa starali o to, aby som nikdy neostala s prázdnym pohárom a ktorí mi taktiež robili spoločnosť na parkete ;)
We were wainting all year and it finally happened. Company christmas party, the Great Gatsby themed. We were excited as kids (at least me). And how was it? Gorgeous. Great food, music, programme, accompanying actions. Everybody was looking awesome, there were ladies and gentlemen all around there and for me as an vintage obsessed fan it was like a paradise on Earth. My special thanks belong to organizers (I am already looking forward to next year) and to gentlemen as well, who cared about me to never be left with an empty cup and who also accompanied me on the dance floor ;)

ja / me & Škublovička
Ivko & Škublovička
Maťko & ja / me
Sonka & ja / me
Škublovička, vrrr
ja/ me & Škublovička & Sonka

Mišenko & Škublovička
Deniska & ja / me
Maťko & Škublovička
samozrejme jedna hajzlová / of course one from restrooms




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára