pondelok 8. apríla 2013

vyzeráme: pondelok, čo na seba? súťaž krásy

Môj večný boj. Čo si mám dnes obliecť? Dnešný výber bude formou súťaže krásy (keď už sú tie Miss-reklamy všade :D). Kolo prvé: náčrt (som biedny kreslič, ale nevadí, pre potreby súťaže to bohato stačí :D), kolo druhé: promenáda pred zrkadlom (zrkadielko, zrkadielko, povedz že mi, kto je najkrajší v tejto zemi?), kolo tretie: fotografovanie (samozrejme mobilom a o zrkadlo - bez pomoci to ináč nejde :( ), kolo štvrté: rozhodnutie (ctenej poroty v zložení - ja), kolo piate: víťazka (dostane titul "Pondelkový vzhľad").

Začíname:
V najužšom kole sa stretli tieto súťažiace:

1. 
šaty a svetrík second hand, opasok H&M, kabelka www.ikabelky.sk, pančuchy C&A, čižmy Deichmann
2. 
blúzka Koton, jeggins a svetrík second hand, kabelka od Škublovičky, čižmy Terranova, náhrdelník Cropp Town
3. 
košeľa a šatka second hand, sukňa H&M,  pančuchy neviem :(, opasok od šiat Bershka, kabelka od Škublovičky, čižmy hore Terranova - dole F&F
4,0. 
blúzka Koton, svetrík a sukňa second hand, pančuchy C&A, čižmy Deichmann, kabelka "Miu Miu" (Egypt)
4,25. 
blúzka Koton, svetrík second hand, sukňa Láry Fáry, pančuchy C&A, čižmy Deichmann, kabelka "Miu Miu" (Egypt)
4,50 & 4,75.
blúzka Koton, svetrík second hand, sukňa vľavo od mamky - vpravo H&M, pančuchy C&A, čižmy Deichmann
A víťazkou a držiteľkou titulu "Pondelkový vzhľad" sa stáva, súťažiaca číslo 3. Blahoželáme!!! Ostatné súťažiace však nemusia zúfať, ich čas môže prísť hociktorý iný deň v tomto, alebo aj inom týždni :D :D :D





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára