nedeľa 24. februára 2013

kto je goldfishie??

Aby si nik nemyslel, že som len švihnutá shopaholička, aj keď rada a veľa nakupujem, je vo mne možno aj niečo viac. Som rodená Popradčanka a som na to hrdá (občas zatiahnem, a čo?), ale aktuálne žijem v našej metropole (ach tá práca, práca, práca). 

Zbožňujem biele kvety, hlavne tulipány a raz v budúcnosti by som chcela vlastný malý biznis, možno pekárničku. A traktor. Ale to je všetko len hudba budúcnosti.

Veľmi ma chytilo celé to Vintage šialenstvo, hlavne móda 50-tych a 60-tych rokov, keď ešte dámy boli dámami. 
Tieto šaty zbožňujem.
Šaty Orsay, Topánky Pimkie
Oooo a tieto..
Šaty Peacocks, Topánky www.topanky.sk, Opasok Camaieu
 Možno už nabudúce prídám aj fotku mojich najobľúbenejších, ktoré celé to šialenstvo začali. Našla som ich doma na povale, ale bola to lááááááááska. Potrebujú trošku pozašívať, ale sú vážne nádherné. Možno zažiaria na budúcej Halloween party.

A čo ešte? Obľúbená farba? Asi to bude čierna. Aj keď mnohí ju nepovažujú za farbu, ale iba basic (základ), ale práve to je na čiernej to naj. Je základom a skoro nič nepokazí. 

Momentálne počúvam album Lany Del Rey - Born To Die. Kdesi som čítala, že Lanu a jej hudbu musíte buď milovať, alebo nenávidieť. U mňa je to ten prvý prípad, aj keď v jej textoch je toľko smútku, negatívneho. Ale ako sa hovorí: "Všetko zlé je na niečo dobré!"




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára